Thursday 14 July 2011

WHITE COFFEE....


Salam dan sejahtera..wah!!!harusker???apa yang harus???huhu...tak de apa-apa pun...cuma sekarang ni harus ker aku ketagih benda kat atas ni...ya..tolongggg....Cikma tersangat addicted pada ini kopi..bukan sebarang kopi..tetapi OLD TOWN WHITE COFFEE 3 in 1...sejak bila...entahlah...sendiri pun tak tahu...

Kisah sebenar...aku ni bukan penggemar kopi..atau pun apa-apa jenis kopi atau nescafe...elak lah jugak sebab ada caffeine dalam kopi tu kan....orang kata boleh buat kita ketagih....sekarang amik ko..memang aku ketagih...huhu....

Nasib jugaklah selalu minum white coffee ni tak lah susah nak tidur....sejak lepak di kedai mamak pun dah mula mintak kopi ais...jarang tau aku ni order minuman tu..huhu...Cikma rasa jugak sejak buat home tuition kat Bukit Jalil...parents budak tu akan buatkan white coffee untuk Cikma...dan bila dah selalu sangat buatkan..tu yang rasa nak lagi..dan lagi....

Paket 3 in 1 ni lah yang ada dalam stok aku sekarang...rasanya tak cukup 15 paket dalam tu...memang kena beli at least 2 paket..cukup sebulan!!!huhu..prize dia memang ler mahal sikit kan...tapi daripada kita pergi ke Old Town Cafe tu baik le buat sendiri..save budget...Cikma pun jarang ke sana...rasanya sekali je kot!!!tu pun housemate yang ajak..sebab dia dah biasa...nak order pun aku tak tahu..kekeke...

Well...apa yang pasti...bila aku minum white coffee ni..memang terasa nikmatnya...tak kiralah white ke...black ker...nescafe ker...aku memang tengah ketagih KOPI....hehe....


CIKMA : Lagi nikmat kalau dapat buat ais blanded white coffee...peh!!!!syok wooo.....:)

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...