IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 28 Julai 2011

Nun di sana cintaku...


Salam dan sejahtera..huhu...dengan tidak sabarnya ingin pulang ke kampung halaman...sebulan lebih jugaklah tak balik..wah!!!pecah rekod...selalunya 2 minggu sekali balik...bukan tak ingat..simpan fulus ler....:)

Cikma tak sabar jugak nak jumpa si kecik comei lote...NUR SYAHZANANI...tengok pic yang adik Cikma bagi dalam hp..uuuuu....comei nyer!!!geram jer tengok....rindu seh kat minah tu....

MAK N ABAH...lama nya tak jumpa...Alhamdulillah dorang sihat...ABAH baru baik jugak daripada sakit...pening dan loya-loya....harap ABAH dapat sempurnakan bulan Ramadan yang akan tiba ni dengan baik....

Tak sabar jugak nak sambut hari pertama RAMADAN tahun ni...mengharapkan agar dapat lah Cikma perbanyakkan amal ibadat nanti...Insyaallah....

CIKMA : Cepatlah Sabtu......:)

4 ulasan:

  1. hahaha... memang pecah rekod ni...

    BalasPadam
  2. kak min : yup..smapi mak perli2 lah nape x balik..gitu...:)

    BalasPadam
  3. aza : semestinyerrr...........:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails