IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 22 Julai 2011

Best dan...

Salam dan sejahtera...best betui hari ni...nikmat tidur petang yang lama aku tinggalkan...kekeke...biasaklah kan orang mengajar petang..mana boleh tidur petang kan!!!

Hari ni SKPI adakan Sukaneka bagi tahap 1..jadinya semua cikgu2 petang akan datang sekolah waktu pagi..Cikma jadi pembantu untuk kelas 2 Bestari..yang kebanyakan murid2nya aku kenal....wah!!!penuh semangat aku...lebih2 daripada cikgu nya pulak...seperti biasa..Cikma memang gila glamer....haha...

Sempat gak lagi tu pegang mikrofon...haha..ni memang sah gila mic dah...takpe kan u'lls....i suka jer...kalau yang lain tak suka...nak buat camner kan.....hehe...aku tak boleh tolong...:)

Anyway...budak2 tahun 2 Bestari tadi sangatlah emosi...sorang je mula-mula nangis..pastu semua terikut nangis...wah!!!!aku pulak tetiba panik...pehal plak ni...awal-awal pagi aku dah buat lawak dengan dorang...hepi mepi bagai...pastu...emosi terlebih pulak..harusker aku yang buat dorang tu terlebih emosi???huhu..tapi tengok dorang tadi memang kelakar....kesian pun ada...nak buat camner..biasalah adat kalah menang tu...bukan lah semua 4 permainan tu dorang kalah...ada 2 acara dorang menang...tapi yang ada murid-murid yang masuk 2 acara yang kalah tu...haruslah tak dapat medal!!!!tu yang nangis tu....:)

Takpe...cuba lagi tahun depan ekk.....Cikma on jer kalau nak jadi pembantu...tak kira lah tahun 1 ker...2 ker..janji Cikma boleh expose lebih....gitu.......:)




CIKMA : Takde gambor ler.....tunggu ihsan member2 SKPI jer....:)

4 ulasan:

  1. ...semangat kesukanan dah ada dalam diri mereka..majulah sukan untuk negara..hahhaha..

    BalasPadam
  2. tak salah kalau kalah menang dpt hadiah kan...mungkin boleh bagi cadangan ke su sukan

    BalasPadam
  3. mamaijat : itu yg sya ingin tanamkan kepada mereka...huhu...

    BalasPadam
  4. aza : rasanya boleh kot...nampak gaya GB baru kita ni org kuat sukan...maybe dpt kot!!!huhu

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails