IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 30 Jun 2011

1 MALAYSIA...



Salam dan sejahtera...yaaa...Cikma sangat penat minggu ni..rasa-rasanya semua guru kat SKPI penat minggu ni...hari Sabtu ni Kejohanan Sukan Tahunan diadakan...dan acara larian 1 MALAYSIA juga berlangsung pada hari yang sama (wajib u'lls buat!!!..kenkonon nak masuk Malysia Book Of Record...)jadinya..kekami cikgu cikgi ni kenalah berkampung di sekolah seawal nya 7.00 pagi...emm..penat???yup..memang akan penat..

Tugas Cikma untuk tahun ini..ya...emcee u'lls...emm...lantaknye lah ekk...suka kan dengar suara Cikma ni berkumandang di sekolah tu..rugi jugak rasanya tak pergi kursus pengacara majlis..hehe...bukan calang-calang peluang..tetapi di sebabkan masa tidak mengizinkan di tambah tempat yang agak jauh...serta pulus yang ado-ado jer...tak lah jadi pergi...huhu...

Lagu kat atas tu adalah lagu tema untuk perbarisan umah sukan Cikma...iaitu Rumah Temenggung...tema tahun ni yang kiteorang ambil..1 MALAYSIA...rasa sangat struggle tahun ni..step lambat sangat dapat ideanya...no more gediks macam tahun lepas...sebab lagu tema 1 Malaysia kan..takkan nak buat gedik2...hihi....stress jugak aku n kengkawan...sorang kata ni..sorang kata tu..tapi rasanya step-step tersebut akan di perbaiki dalam masa 2 hari ni..tak risau sangat sebab budak2 boleh ikut...cuma nak kena polish lagi dorang tu...

Anyway...senang cerita lah...walaupun kami ni buat sehabis baik atau lebih baik daripada rumah sukan yang lain...sudah ada rumah sukan yang telah di isytiharkan sebagai pemenang...emmm..agak-agaknyalah..apa kriteria yang mereka-mereka itu dapat????adakah................:)...yang mana paham tu....sendiri mau ingat....:)

CIKMA : mode .....NOT STRESS BUT MY HEART IT'S SO PAIN...!!!!!...TAKPE...THIS SATURDAY..THAT MICROPHONE IT'S MINE...I CAN SAY WHATEVER I WANT...SO...BE PREPARE GUYS!!!......HEHE....

6 ulasan:

  1. ......Insyaallah..mama tahu cik ma pasti BOLEH....keep up.... your( always) goood job...
    maintain MANTOOOPPPP.....

    BalasPadam
  2. majulah sukan utk negara ehhehe..skrg skolah msim sukan yer..

    jom kita kenal2..i folo

    BalasPadam
  3. hahaha... tau dah... umah sukan akak la tu...

    BalasPadam
  4. kami lagu gedik2..hehe..no perang mcm tahun lepas

    BalasPadam
  5. mamaijat : hehe..yup..cikma Insyaallah boleh!!!

    noor : yup..nasib dh abis..salam kenal jgak...:)

    BalasPadam
  6. kak min : syukur..sbb kami menang...huhu

    aza : thn depan kami gedik2 plak...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails