IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 1 Oktober 2013

October...Again


it's October again..yaaa...kejapnya masa berlalu..dah 10 bulan untuk tahun 2013 ni...pejam celik dah nak hujung tahun..seperti biasa..pengakhiran bulan-bulan di hujung 2013 ni lah banyak aktiviti yang di jalankan di sekolah..

First...SKPI akan mengadakan Hari Sukan pada Ahad ni..emm..bulan lepas...aktiviti penuh jugak..bermula dengan Rombongan Cik Kiah ke Pedu, Kedah (ni nanti Cikma cerita) dan minggu lepas Perkhemahan Perdana Unit Beruniform di Janda Baik, Pahang (ni Cikma tak boleh nak cerita sebab tak pergi..hehe)...

Lepas habis sukan...murid-murid perlu beri perhatian kepada Peperiksaan Akhir Tahun..penentuan kedudukan kelas bagi tahun hadapan..emm...Cikma tak nak cakap banyak..apa yang dah Cikma sampaikan kepada anak-anak didik...itulah yang mereka dapat dan harapan agar gunakan segala ilmu yang di berikan sebaik mungkin semasa exam

After exam..pelbagai aktiviti yang padat akan berlaku di sekolah sehinggalah penutup persekolahan..huhu..banyak wooo program...memang cikgu-cikgu akan sibuklah nanti..takpe2..nak cuti panjang kan..kenalah buat kerja lebih...dah nama pun kerja kan...mana pernah habis...hehe...buat sehabis baik ekk kengkawan....:)

CIKMA : Seperti biasa...bulan Oktober adalah bulan yang di nanti-nantikan oleh saya....hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails