IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 14 April 2013

Bukan dia tapi aku

Wahh!!tajuk entri tak bleh blah..ok2..ni tajuk lagu ok..kali pertama dengar masa tengok cerita slot Akasia..Sedetik Cinta..dengar jer terus suka..yup..memang betul..Cikma ni kalo dah rasa lagu tu sedap di dengar memang kompem lagu tu meletop!!!ceh2..tapi serius..Judika iaitu penyanyi lagu ni memang bawak lagu ni sangat sedap dan bestlah!!bak kata my bro..muka ganas..tapi suara..macam dalam taman bunga jer rasa...

Meh layan..aku kalau dah suka..tiap-tiap hari dengar lagu ni berulang-ulang sampai jemu..hehe


Berulang kali kau menyakiti
Berulang kali kau khianati
Sakit ini coba pahami
Ku punya hati bukan tuk disakiti
 * ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik
Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya Repeat
* Reff:
Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya
Cintaku lebih besar darinya
Mestinya kau sadar itu
Bukan dia, bukan dia, tapi aku
Begitu burukkah ini Hingga ku harus mengalah
Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya (cintaku) cintaku (lebih besar dari benciku) lebih besar dari benciku
Cukup aku yang rasakan (jangan dia) jangan dia (jangan dia) jangan dia cukup aku (jangan dia jangan dia) cukup aku (jangan dia)

CIKMA : Selalu pening kepala dua tiga menjak ni..emm nape ekk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails