IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 19 Januari 2012

The Delayed Story...Part 3 - Jakel Shah Alam

Bukan nak promo Kedai Kain Jakel ni..tapi tempat ni lah persinggahan yang ala-ala wajib setiap hujung tahun...selalunya Jakel akan buat promosi besar-besaran sepanjang cuti sekolah...masa tulah yang Cikma akan pergi...dah 2 tahun berturut memang tempat itulah yang akan Cikma pergi untuk beli kain terutama baju Raya...hehe...

Jakel Shah Alam ni yang terbesar antara cawangan nya yang lain..cuti sekolah aritu..memang memborong Cikma dan MAK...memborong untuk hari Raya gitu..wah!!!pantas...kerana memborong itulah kami hampir belanja dekat RM1K...peh!!!...tak pernah di buat sepanjang hidup...sampai abis lah duit yang Cikma bawak...adeh!!!

Cikma memang suka ke cawangan Shah Alam sebab besar dan banyak pilihan..tempat paling suka adalah tingkat 1...bahagian kain cotton...memang habis beratus-ratus ringgit di situ...dan selalunya MAK dia akan bagi untuk kak long dan besan-besannya...aku...hehe...beli sendiri ler jawabnya...dulu time belum ada kerja tetap..MAK memang belikan....sekarang jangan harap ler Cikma dapat kain free....hehe....layan sikit gambar yang sempat di snap...tak banyak sebab terlalu sibuk pilih kain gitu....:)


MAK tengah pilih kain


Nani sudah bosan tunggu kami pilih kain...kekeke

CIKMA : Kain cotton corak pacat kenyang...keluar balik corak lama....orang lama-lama tau kot corak pacat kenyang tu...:)

4 ulasan:

  1. Wahhhh cik ma dinding baru lagi...cantik! Akk xpenah pergi jakel shah alm. Jakel yg penah akk masuk tul2 kat seremban 2 je, hage kt situ boleh tahan mhl huhuhu... Akk lebih suka kedai kain kat nagoya.

    Cmn upenya corak pacat kenyang tu?

    BalasPadam
  2. ....bab membeli okay cik ma.....
    masalahnya tiba bab nak antar jahit...
    dan UPAHnya..adohai!!!!!
    time tu rasa jom tukar profession...
    jadi seamtress plak.....

    BalasPadam
  3. kak mas : akk x tau ekk..saya pun masa MAK tunjuk corak tu baru tau namanya pacat kenyang..kelakor jer dengar...yang MAK saya pegang tu lah corak nyer kak..

    BalasPadam
  4. mamaijat : hehe..alangkah best boleh jahit sendri baju kan mama...tapi masalah nya saya tak minat nak jahit baju..setakat jahit manik..tu pun yang simple jer bolehlah...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails