Thursday 4 February 2010

Teringin..

Uihhhh...letih arini...kul 3 petang baru sampai rumah...meeting pulak dekat sekolah tadi..ingat nama tak termasuk dalam meeting...alih-alih ade sangkut paut jugak...Mesyuarat Induk 3K...aku kan s/u KKM..so kena jugak lah masuk...kang pk hem aka mak ude mare lah pulak..huhu

Dah balik lambat...terasa sangat ler letih..kebetulan aku pose arini...dengan lesu nyer...pastu di tambah panas terik arini...hadui...menguji kesabaran betui arini pose...ari isnin lepas pose jugak...tapi tak seletih dan selesu arini..

Tengah duk meeting tadi (tak masuk apa2 pun dalam otak)...teringat ler pulak nak plan apa makan tuk berbuka pose ptg ni....ikut hati...makan tu takdelah sangat...tapi bab minum ni...hadui...kalo dapat air sejuk pun dah cukup...memang terasa haus betui hari ni...kepala dah duk ingat nak makan sesuatu yang sejukkk......huhu

Dan...aku tetiba teringin nak makan ABC @ AIR BATU CAMPUR dan LAI CHI KANG....peh!!!memang terliuq betui...aku duk imagine ABC SPECIAL kat seksyen 2, Shah Alam...ABC COKLAT....huhu....lama betui tak makan ABC COKLAT tu...lazat jangan cakaplah...yang penah rase tau betapa bestnyer bila ABC tu masuk dalam mulut..huhu...mak mentua lalu pun x pandang dah!!!

LAI CHI KANG...huhu kalo dapat ni memang tak hingat orang belakang...teringin yang made from RESTORAN BERKAT....kat tempat aku (Teluk Intan)...peh!!!dia punyer LAI CHI KANG memang meletup...banyak gak isi-isi dalam LAI CHI KANG tu..murah pun murah...hadui...terliuq lah....

Nak carik kat Pandan Indah ni takdo yang best...susah nak cari yang kaw2 punye...tak tau tempat yang best (sebab aku bukan kaki jalan)...tu yang tak tahu sangat tempat yang ader ABC SPECIAL N LAI CHI KANG yang meletup....

Walaupun x dapat nak makan..tapi aku masukkan gak gmbo2 ABC n LAI CHI KANG dalam entri ni...bukan ape...kalo lepas ni aku teringin nak makan...tapi tak dapat...bolehlah aku bukak entri ni tgk gambo2 ni...saje untuk melepaskan  gian...huhu

 

  


  


  


  


  

CIKMA : Kalo ader lah kat umah ni mesin buat ABC..tiap2 hari aku buat!!!huhu...

2 comments:

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...