IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 17 Februari 2010

Journey to the South

Cuti-cuti Malaysia....nak kata pegi cuti tak lah mana pun...menghantar sepupu bertunang ke Ayer Hitam, Johor....kali pertama pegi ke negeri paling selatan dekat Malaysia ni ( dah nak masuk umur 29 tahun baru dapat pegi ) huhu...ada empat negeri lagi yang belum aku jejak dekat Malaysia ni....Perlis, Kelantan, Sarawak dan Sabah...Insyaallah...akan aku usahakan untuk pergi ke negeri-negeri tersebut...haha...



 


 


 
My sis n my bro...

 


My mum..




Shopping time!!!!


Kuih paling popular dekat kawasan Ayer Hitam...Putu Buluh Gula Melaka...mak saudara kena tunggu dekat 1 jam sebab nak beli kuih ni...ramai giler yang beli...memang sodap arrr....

CIKMA : Aku teringin nak pergi Danga Bay, Johor Bahru...

2 ulasan:

  1. bila org nak anta rombongan ke diamond bay pulak???

    BalasPadam
  2. kui3...entah lah kak min...tengah tunggu ni...haha...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails