IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 10 Februari 2010

Bebas!!!

Bangun pagi tadi...tiba-tiba aku rasa badan aku ni macam ringan jer (padahal tak ringan mana pun!!!huhu)..rasa jiwa aku tenang sangat..fikiran aku pun lapang jer....aku tak tau pasal apa...

Selalu tu tiap kali bangun...malas bukan main...dengar bunyi alarm handphone terus aku tutup...siap sambung tidur barang 5 ke 10 minit lagi...(tu yang kenkadang terlajak tu)..tapi pagi tadi...aku terus bangun....segar sesangat...yang best aku tak rasa mengantuk..walaupun aku selalu tidur lewat (layan FB lah ni) huhu...selalu memang rasa letih kalau bangun...tapi pagi tadi memang bersemangat je...hehe...

Aku tetiba rasa macam diri ni BEBAS...sebebas-bebasnya...mungkin selama ni aku rasa macam terkongkong...jiwa dan hati aku rasa macam ada sesuatu yang menyekat aku dari mencari kebebasan aku sendiri..tapi kali ni...aku rasa macam aku baru aje bebas dari sebuah bilik yang sangat gelap..dan aku sekarang seperti menuju ke satu tempat yang baru dan indah....(wah!!!bermelankolik lah pulak!!!)huhu...

Aku harap sangat yang kebebasan yang aku baru nak kecapi ni (rasanya sejak dari tahun lepas ni...)akan kekal samapai bila-bila...aku tak nak rasa yang aku rasa sekarang ni hanya sementara...mungkin aku baru dapat petunjuk daripada ALLAH SWT..pilihan yang terbaik untuk aku...mencari dan terus mencari "Kebebasan" aku sendiri..............

 

CIKMA : Teringat lagu dari kumpulan FREEDOM..."Mulanya Disini"....

3 ulasan:

  1. awat yg rasa bebas sgt ni?? bebas dari apa ye

    BalasPadam
  2. kak min & aza : susah nak describe...:)huhu

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails