IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 30 Oktober 2012

Perlu fokus, sentiasa fokus, masih fokus...


Ok...saya perlu pergi ke tempat seperti di atas..adoyai..bila ekk nak merasa pegang salji???..huhu..Memandangkan sekarang ni dalam keadaan yang sangat memerlukan semua kerja di siapkan sebelum cuti sekolah..segala fokus terarah kepada kerja...kerja dan kerja..masih boleh berentri baru..namun hanya dapat tulis sikit-sikit jer...

Fokus yang perlu di beri perhatian..Cikma juga akan teruskan fokus itu nanti sehingga cuti sekolah..beberapa rancangan dan aktiviti telah di atur..apa pun aku memang tak kisah..yang penting cuti nanti di peruntukkan untuk rehat..rehat..dan rehat..melangkah kaki untuk berjalan itu..dalam perancangan..sebab malas nak berangan lebih..takut nanti kita yang sakit hati..well..seperti biasa..Cikma anggap tiada rezeki lagi nak melawat dan berjalan-jalan ke negara orang..kenkadang terpikir..aku ke yang kedekut keluar duit atau duit tak cukup..ataupun takde yang sanggup nak bawak orang yang jakun ni naik kapal terbang??..emm..takpelah kan..biarlah mereka pergi dengan labu-labunya...huhu....:).........

Ok..tidak mahu merepek..yang penting..Cikma nak memberi penumpuan dan fokus utama kepada apa yang aku dapat pada hari ni..berilah sokongan ye..apa benda nya..tunggu di tahun hadapan....:)..

CIKMA : Saya yakin saya boleh!!!..hehe....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails