IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 9 Oktober 2012

31..


Salam dan sejahtera..Alhamdulillah masih di panjangkan umur..sudah 31 tahun saya..:)..wah, banyak tu!!!!..bersyukur masih bernafas...:)

31 tahun di dunia..banyak cabaran, ujian dan dugaan..ada manis dan pahit..ada suka ada benci..ada bahagia..ada kesusahan..semuanya bercampur baur...itulah kehidupan kan..kalau takde semua tu..bukan kehidupan namanya..

Masih banyak lagi impian yang belum di capai..salah satu yang menjadi topik perbualan atau topik utama bersama rakan-rakan rapat dan famili..JODOH..yup..jodoh.aku sendiri tak tahu bila, di mana, dengan siapa jodoh aku tu..tapi setiap manusia wajib berusaha dan selepas itu kita berdoa dan bertawakal..aku sentiasa berdoa..tiba masanya Insyaallah akan di makbulkan oleh ALLAH SWT..kerana DIA MAHA MENGETAHUI...

CIKMA : Impian nak pergi negara orang pun belum tercapai..mungkin belum ada rezeki..emm..tak pelah..tengoklah tahun depan..angan-angan nak naik kapal terbang tu harap2 tercapai lah ekk...:)...

2 ulasan:

  1. ...heppi besday!!!!
    semuga Allah memakbulkan segala harapan dan hasrat mu...
    Insyaallah...
    amin.

    BalasPadam
  2. orang2 : thanks...Insyaallah..aminn...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails