IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 12 Oktober 2012

Kursus KSSR Muzik Tahun 3

Dah dekat seminggu pergi kursus..emm..masih teringat-ingat apa yang Cikma buat sepanjang berkursus di Pejabat Pelajaran Daerah Hulu Langat..aduhai..udah jadi cikgu muzik lah pulak!!!..hehe

4 hari berkursus..buat persembahan, pembentangan dan selebihnya belajar note dan alatan muzik..kekeke..cikgu kan..semuanya serba boleh..tak gitu..tak tahu...kena di tahukan..belajar nokk!!..yang pasti sepanjang kursus adalah sangat seronok dan teruja..asyik gelak jer..cuma last day tu..tertekan sikit..banyak le pulak nak buat kerja nya..well...kita buat dikit-dikit ekk...try ur best Cikma!!!

Sedikit gambar sempat di snap..haha..grup Labi-labi..akan di ingat sampai bila-bila..dapat pulak cikgu-cikgi nya yang gila-gila dan berbakat..layan sikit ekk..:)





CIKMA : Pon tip..pon tip..pon tip..pon tip...haha...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails