IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 23 November 2011

Seharian di ALAMANDA, PUTRAJAYA

Huhu....penat!!!!!...bila nak habis kerja pun Cikma tak tahu...alahai...pelan strategik yang sangat strategik!!!sampai tak tahu nak buat macam mana...tanya orang tu..tanya orang ni..last-last...yang ado!!!belasahlah labu...Cikma buat mana yang mampu jer...sikit ke banyak...janji siap!!!pasni kalau nak tukar ke apa ke..tunggu lepas cuti ekk...Cikma letih otak dah ni....

Cerita jalan-jalan....sempat berhujung minggu di Putrajaya...sehari suntuk u'lls...permintaan my bro yang nak ke sana..suka naa dia tu..katanya nak posting dan duduk di Putrajaya nanti...alahai adik aku tu...kalau dapat....kalau tercampak ke Sabah atau Sarawak tu...camno???hehe...

Dari satu kedai ke satu kedai..ke satu tempat aku jelajah ALAMANDA...nak berjalan ke taman-taman sekitar Putrajaya...hujan pulak plus aku tak reti jalan-jalan kat Putrajaya...hehe....yang best..sampai bosan lah kami duk dalam ALAMANDA tu..yelah dari lewat pagi hingga malam baru aku balik...hambik ko!!!!nak kata buang duit..tak jugak..buang masa barangkali......ngee...

Sempat snap gambo yang ntah apa-apa...aku cakap ngan adik...nak letak jugak gambo giler-giler kami dalam blog aku...keke...tak polah kan...bukan gambar yang tak senonoh pun..gambo yang bagi aku satu hasil seni yang  bagusss!!!!layan.....:)


Test semua permainan dekat Toy's R Us...



Gaya dua beradik yang sengal!!!!.....:)hehe

CIKMA : Hahahaha!!!kerja giler tangkap gambo cenggitu!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails