Monday 21 November 2011

Masih Belum Selesai...

Salam dan sejahtera...serba tak kena...aduhai..pening pun ada ni..sampai rasa macam buat kerja tak jadi semua nye...dah dapat agak kerja masih belum selesai...nasib dah settle untuk kelas...yang belum settle ni yang buat aku pening....

1st...pelan strategik...unit Kurikulum...setiap tahun le buat benda alah tu...baru buat suku jer tadi..yang lain tak settle lagi..ingat boleh settle..tapi masih belum siap...balik school tadi terus tido...pening giler kepala otak!!!

2nd..pelan strategik...unit KWAPM aku tak buat lagi...dah tadi kena bahagian kurikulum kan...Cikma naib setiausaha...KWAPM aku ketua unit...hambik...bila aku nak settle kan tu...ngeeee...nak nangis ni

3rd..cat kelas...pulak dah!!!penolong aku tu dah sah-sah tak nak buat...katanyer...kena sound tadi...nasib de back-up....tak tahu bila nak start cat...aku dah bagitau my bro jangan balik lagi kampung...tolong aku cat kelas...boleh???huhu....

4th..kerja kurikulum yang masih belum selesai...yakni pengurusan dan pentadbiran..nasib takwim dah siap...tapi ada nak kena tukar sikit-sikit...

Ada lagi???emmm..rasanya takde lagi kot...tapi rasa-rasanya sempat tak aku siapkan semua dalam minggu ni...dengar cerita nya pulak Cikma kena pergi kursus/taklimat pelan strategik bagi unit kurikulum  hari Khamis ni di SK AMPANG CAMPURAN...emmmmmm.....memang nak nangis!!!huhuhuhu...tarik nafas.....hembusss....otak tengah blank + pening + tingtong....cuba tengah nak cool kan diri..apa-apa pun harap boleh settle semua..tak dapat tidur pun tak pe...janji minggu ni boleh balik DIAMOND BAY!!!!!


CIKMA : Chaiyok2......:)fighting!!!!!!

2 comments:

  1. ...cik ma gi kursus Khamis..mamaijat lak ke HUKM..buat mammogram...ultra sound n chest xray...
    doakan semua clear...sebelum appoinment prof Dr dec nanti.......
    **takut ni...kot2......
    hua hua hua........

    ReplyDelete
  2. mamaijat : hepi holiday ekk mama..harap cuti ni mama bleh rest lebih..:)

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...