IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 24 November 2011

Lega sikit jer..

Ya....hari yang sedikit lega...perancangan strategik yang aku kena buat telah settle..sungguh!!!tahun ni memang rasa sangatlah stress dan tertekan sebelum nak cuti...pagi ke petang di sekolah...sibuk dan sibuk..kejar masa nak siapkan semua..gara-gara nak cuti...masih belum selesai sebenarnya kerja..tapi...Insyaallah..harap dipermudahkan.....:)


CIKMA : Nak cuti dengan bersungguh-sungguh....mode...Cikma dah rasa macam nak demam..sudah telan 4 biji panadol hari ni...huhu..tolong!!!!!!

4 ulasan:

  1. .....Insyaallah Allah akan permudahkan urusan cik ma....
    selamat cuti2 malaysia...
    jangan lupa datang skul pulak akhir disember nanti....
    bye....

    BalasPadam
  2. betull kan.. rasanya .. tahun ni la stayback yg betul2 stayback... keje bertimbun... akak sampai demam la...

    BalasPadam
  3. mamaijat : huhu..bahagian cikma x tau ler siap ke x...kurikulum de yg tak siap lagi..dah dgr aritu surh cikma g school dlm 21/12...giler pe...bila Cikma nak rest....

    BalasPadam
  4. kakmin : btui arr kak..ni pun cuti dlm keadaan risau...takut2 dorang call sruh blk cepat...tolong lah!!!igt DIAMOND BAY ni sekangkang kera jer dari KL tu...:(...ttup handphone..bleh????huhu

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails