IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 26 November 2011

Pilihan hati...SAMSUNG GALAXY S PLUS....:)


Mula-mula sekali...Cikma nak minta maaf lah kepada rakan-rakan yang pernah melihat dan bertanya tentang apa yang Cikma pegang dan telaah benda ini 2,3 menjak yang lalu...alasan paling munasabah Cikma boleh cakap...bukan aku punya...tapi adik Cikma yang punya...huhu...motif???.........

Firstly...alasan malu yang ketara...segan pun ada...entah..tak tahu pasal apa..bukan buat apa-apa pun...tapi..emm..aku sendiri pun tak faham...yang best...nak call pun duk pegi jauh-jauh...tak nak bagi orang dengar...kalau tak pun Cikma buat vibrate jer...hehe

Second..lebih kepada penilaian dan pemerhatian serta menelaah segala aplikasi yang ada dalam telefon mudah alih ni...selama sebulan Cikma cuba untuk memahirkan diri untuk menggunakan telefon ni..dan buat setakat ni...masih ada lagi aplikasi yang belum Cikma mahir lagi...lebih-lebih lagi menggunakan skrin sentuh yang memang lah Cikma tak pernah guna sebelum ni...yelah kan..dulu guna NOKIA 6070 tu lebih kurang 5 tahun..lepas tu tukar telefon...hambik ko...terus dengan aplikasi dan fungsi yang canggih...duk berpinar bijik mata lah nak memahami dan menggunakannya...tapi memang best!!!

Final...reason terakhir...memang berhajat nak bagitau sebulan setelah Cikma beli handphone ni...benda alah ni di klasifikasikan sebagai hadiah hari jadi untuk diri sendiri....huhu..dan aku sangat-sangat menghargai hadiah ni..sebab...dapat jugak lah rasa hasil titik peluh dan lelah setiap minggu buat tuisyen kat BUKIT JALIL tu..nampak lah kan...puas hati sangat..ALHAMDULILLAH....tercapai hajat tahun ni nak tukar handphone...REZEKI yang ALLAH SWT bagi pada aku...Syukur Ya ALLAH....:)

Mamaijat.....Cikma HEPPI SESANGAT...dapat handphone baru...hehe............:)

CIKMA : Bila dah beli handphone ni...macam-macam pulak jenis yang terbaru keluaran SAMSUNG MOBILE yang keluar...saje je kan..huhu...tapi dah beli...aku tetap puas hati...harga yang mampu beli..kalau yang latest model tu..sah-sah ler Cikma tak mampu (walaupun ada yang harganya berpatutan)...hehe...KAK MIN...dah ada ke pilihan hati nak pilih mana satu...jadi ke tukar handphone tahun depan...jangan lupa bagitau Cikma ekk...

2 ulasan:

  1. ...sori cik ma..mamaijat terlepas pandang...
    anyway...congrat!memang terasa sesangat kalau dapat sesuatu dari hasil titik peluh sdr kan..
    & x yah nak MALU2...hak kite apa orang pedulik..kan....

    BalasPadam
  2. mama : hehe..x pe...thanks..seronok sgt...hilang segala stress tgk handphone baru....huhu

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails