IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 18 Mei 2011

Tetiba suka...


Mesti ramai yang tengok cerita ni kan...wah!!!tetiba aku suka...:)...layan dari episod pertama hingga sekarang ni..jalan cerita mantap...dan biasalah aku ni kalau dah suka aku mesti tengok sapa yang buat skripnya..cerita Nora Elena ni rupanya di adaptasi daripada cerita novel..Kasih Yang Suci...emmm..patutlah rasa ala-ala cerita buku novel...hihi


Sekarang ni...aku tengah nak mencari buku novel nyer pulak...sebab terpengaruh dengan cerita tu..masih mencari...rasa tak sabar nak tahu endingnya..walaupun member dah bagitau cerita ni pengakhirannya macam mana..kekeke...emm...kak min ada tak novel ni???boleh Cikma pinjam??hehe

CIKMA : Tak berapa suka lakonan Aaron Aziz, tapi sejak tengok cerita ni..tetiba suka pulak kat mamat ni...huhu

2 ulasan:

  1. akak tak der.. ta[i tgh ngecek masjoko.. rasanya dia ada..

    BalasPadam
  2. kak min : ye ke dia ada???nnti sya tnya..

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails