IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 9 Mei 2011

KURSUS PEMUGARAN BM DALAM P&P...part 1

Salam dan sejahtera..wah!!!akhirnya berjaya menanda semua buku...hehe tepuk tangan!!!!kekeke....ada lagi belum siap ni..hehe..soalan peperiksaan pertengahan tahun 3 BM...belum buat lagi...takpe..pelan-pelan..baru hari ni nak cari..google jer boleh tak???hehehe........

Cikma belum share lagi kan gambar semasa aku pergi kursus aritu..hehe...sori naa...busy kan...paham-paham ler...so...layan dan perhatikan...kekeke....:)


Hari pertama..khusyuk jer dengar taklimat daripada ketua fasilitator...


Tempat kursus....terbaek arr...


Khusyuk di hari pertama...bukak lappy..buat kerja..kerja...dan kerja...


Khusyuk lagi...Cikma memang suka bukak lappy!!!kekeke



Time makan..sempat lagi posing....


Jual kerepek???hehehe


Sibuk berlatih baca sajak!!!


Tengah tunjuk project semi-final pada lecturer...


Gaya dalam hati ada taman!!!orang dok sibuk buat kerja sampai tengah malam ni...hehe...bagus2....


CIKMA : Lecturer siap cakap grup kami ni paling berdedikasi dan komited...sampai nak makan dan habis waktu kelas pun masih duk lagi buat kerja...haish!!!hehehe...continue in part 2 ekk...:)

2 ulasan:

  1. bestnya cik ma...ambik segala peluang selagi boleh...

    BalasPadam
  2. aza : mmg best!!!terbaek...yup..kalo bleh nak kursus lagi..:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails