IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 3 Mei 2011

Agak-agak arrr.....

Mood tetiba di hari ini...sangatlah bengang dan hangin..haaa..amik ko...tak salam tak apa...huh..memang tengah rasa mendidih jer ni...

Bukan kes besar mana pun..tapi kalau kita ni dah memberi harapan yang tinggi pada orang..tu yang jadi macam ni haa...down giler gaban di buatnya..bukan apa..aku boleh eccept arr kalau sikit-sikit..ni hambik ko..bertimbun aku nak buat semua...aduhai...dah tergerak jugak hati ni..tapi aku buat tak kisah je lah..sebab nak concentrate masa kursus..alih-alih...hari ni kelam kabut aku di buatnya..bagi kerja satu hal..kerja yang tertangguh dan tertinggal aku jugak yang kena settle kan..oiit..penat aku....

MAAF cakaplah..dulu masa aku tinggalkan sekolah dan tempat duduk aku..rasa nya clean giler arr...buku-buku aku susun baik-baik..jarang aku letak buku budak-budak tu atas meja..kecuali yang belum aku tanda...bila aku singgah ke tempat duduk aku tu..Masyaallah..buku jangan cakaplah..dengan kertas2 lukisan yang tak bertanda..aku senang je..kalau time p.seni sapa yang dah siap aku terus tanda masa tu jugak...tak pernah aku suruh kumpul...melainkan kalau nak buat ujian bulanan..yang ni...hambik..sebulan punya hasil karya kot tak bertanda dan tak di beri balik pada budak-budak...mana aku tak hangin!!!!

Buku-buku latihan..aku adalah sempat check tadi...ada yang bertanda, ada yang tak...mengaku banyak yang tak bertanda..buku karangan..semua tak di tanda..2 kelas tu..tu belum lagi kertas soalan ujian bulanan...ya...harusker aku kena buat???oitt..banyak keje oit...hari ni aku tak mengajar pun..duk pulun buat jadual kedatangan murid, memanda kertas lukisan..buat ujian pada budak-budak...serius aku hangin....

Bila dah jadi macam ni...memang aku sangatlah MARAH ok....try...cuba...please lah selesaikan kerja..bukan aku tak boleh terima alasan..tapi aku rasalah..banyak jugak waktu free aku...masa tulah nak tanda buku-buku tu..boleh jer aku siapkan..sebelum aku pergi kursus..aku cuba selesaikan semua kerja..kecuali aku bagitau ada buku rampaian yang aku tak sempat tanda...yang lain settle ok!!!...siap tulis lagi ringkasan mengajar dan bagi BBM...sekarang...hambik ko..aku yang terkapai-kapai..agak-agak arr...aku pergi kursus bukan melenggang kangkung..ada sebab aku pergi kursus..bukan suka-suka..bila balik sekolah...aku nak jugak tengok kerja yang aku tinggalkan tu dah settle...sakit hati ni beb!!!...aku bila marah..satu je aku buat..aku DIAM...bila aku tengah buat kerja..JANGAN GANGGU...so, paham-paham sendiri bila aku tengah dalam situasi tersebut (MARAH)....


So, please lah...banyak oit kerja...nasib aku tak pergi lagi tuisyen malam (dah tutup)..ada lah masa sikit nak settlekan kerja yang tertangguh ni...kalau lah lepas ni aku kena panggil jadi JU pulak...nak kena tinggalkan sekolah berhari-hari...nasib yang sama akan berulang...hadui..apalah nasib...

CIKMA : Rumah sewa pun macam tak bersapu sebulan..dapur...dengan minyak...meja...berhabuk....frozen peti asi tu dah banyak sangat aisnya...bekas air dah berkeladak...aku ke kena buat semua tu!!!!tolong lah..agak-agak arr...tau lah sibuk...ingat orang lain tak sibuk ke...aku ni...tak sibuk ke...duduk mengangkang je ke tempat kursus tu???emm..tak taulah...

2 ulasan:

  1. takut acik baca n3 ni... sabar dik oi hehe.. kuatkan iman :)

    BalasPadam
  2. kak mas : hehe..sesi luahan perasaan..bleh kan???...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails