IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 9 April 2011

new NETBOOK!!!

Salam dan sejahtera....ya...Alhamdulillah..tercapai jugak Cikma nak beli netbook...memang salah satu gadget impian yang aku nak beli untuk tahun ni...dan akhirnya tercapai...:)suka???sangat suka suki sekarang ni...tengah dalam proses testing jugak..ni pun Cikma tulis entri ni dengan netbook baru tu..keke...suka2..:)

Prize???tak lah mahal...budget dalam RM1200...tapi dapat bawah RM1000..ok tak!!!Cikma cuma nak online jer untuk netbook ni..kerja-kerja yang lain semua dalam lappy aku...so, takdelah lama naa aku bukak laptop tu..dah 4 tahun pakai laptop Acer tu...pastu dengan online lagi..takut-takut jugak karang dia meragam..jadinya netbook ni hanya digunakan untuk kemudahan beronline...ok!!!


Lenovo IdeaPad s10-3

Ada lagi gadget yang aku nak beli..tapi tengok budget tahun ni...harap-harap dapat jadi kenyataan tahun ni...:)kalau setakat nak tunggu time aku terima hantaran kawin..emm..alamatnyer suma tak dapat..tengah bujang dan masih mampu untuk memiliki...Insyaallah akan diusahakan sendiri..ye tak??sekurang-kurangnya nampaklah hasil titik peluh aku bekerja selama ni..kan????


CIKMA : Gila gadget!!!!............

4 ulasan:

  1. memang seronok bila hajat kita tercapai. tambahan kalau beli dengan hasil titik peluh sendiri kan....

    BalasPadam
  2. kak min : betul2...rasa puas sangat..dri kita terima drpd org lain............:)

    BalasPadam
  3. aku tak beli2 pun...tunggu laki la bagi..hehehe

    BalasPadam
  4. alfa : tulah sbb aku beli sendri...sbb x de laki...kekeke

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails