IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 15 April 2011

2 minggu...

Salam dan sejahtera....yup..dah 2 minggu Cikma berkursus...letih, penat, gila-gila, heppi, moody???huhu..semua ada...bila badan dan otak penat..memang rasa sedikit moody...semua kerja nak buat dan nak disiapkan....harap-harap semua kerja dapat disiapkan dalam minggu terakhir....

2 minggu jugak..rasa-rasanya semua peserta kursus dah nampak gila-gila dan ngam..macam-macam gelagat yang aku dapat lihat...minggu pertama tu..kiranya semua nampak baik-baik belaka...masuk minggu ke-2..haa..amik ko..semua perangai gila-gila keluar...haha...macam-macam peel...termasuk lah fasilitator kiteorang...:)


Apa-apa pun...bila kita berkursus ni..bukan setakat dapat ilmu baru tapi dapat rakan-rakan sejawat yang baru...kiranya lepas ni apa-apa yang aku tak tahu boleh aku refer pada dorang...espicially yang dah berbelas tahun dalam bidang pendidikan ni...:)....yaa...Cikma seronok di sini...dah rasa macam tak nak balik pulak ke KL...hehe...boleh????


CIKMA : Nanti aku upload gambar semasa berkursus...Cikma tak abis kursus lagi ni...tunggu 2 minggu lagi...kekeke.......:)

2 ulasan:

  1. ...uuuiiittt!!!
    seronoknya cik ma...sampai x hingat KL....
    ada yang istimewa kot....

    BalasPadam
  2. mama : hehe..tak apa2 lah...spesel2 tak de kat sini..cuma seronok dpt kwn dan ilmu baru..tu jer...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails