IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 22 April 2011

HARI BUMI

Hari Jumaat yang membahagiakan...pepagi dah mengadap lappy...masih blur..kekeke..maybe sebab banyak kerja yang perlu diselesaikan..kena pulun ni hujung minggu buat kerja...next week..semua projek kena hantar...baru 40% siap..emmm...yang selebihnya..Insyaallah akan menyusul sedikit masa lagi...semua orang kat tempat kursus ni tengah berada dalam keadaan tertekan....tertekan ker???huhu.....yang pasti masing-masing dah tak sabar nak menghabiskan kursus..walaupun sebenarnya kitaorang dah rasa syok duduk dekat sini..hehe..almaklumlah...tak pergi sekolah kan.............:)

Hari ni..merupakan Hari Bumi @ Earth Day...hari kita menghargai bumi kita yang dah berusia beribu juta tahun ni...makin tua bumi kita ni....dan semakin banyak kejadian alam yang sukar kita ramalkan...bukan mudah nak menjaga bumi kita ni kalau dalam fikiran kita ni masih di takuk lama...sibuk nak membangun itu dan ini...tebang sana sini..tarah sana sini...nak bina itu..nak bina ini...memang kita sedang dalam abad kemajuan teknologi dan sains..tapi kenkadang kita perlu ingat bumi yang kita pinjam untuk tempat tinggal kita ni haruslah kita hargai dan sayangi...

Jadi, hargailah dan jagalah bumi kita....nak tahu lebih lanjut tentang HARI BUMI ni..klik jer KAT SINI



CIKMA : Bersyukur hidup di bumi ciptaan ALLAH SWT ini...........:)

4 ulasan:

  1. eh baru tau hari ni hari bumi..hehee

    BalasPadam
  2. tak sabar tunggu cik ma abis kursus..

    BalasPadam
  3. aza : baca internet lol!!!!hehe

    BalasPadam
  4. kak min : hehe...tingin giler nak g PWTC lah...:(

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails