IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 27 April 2011

IT'S FINALE...

Salam dan sejahtera...yup....it's finale...whether you like it or not....this is the final week.....haish!!!!SO BUSY...still mamai2 here...kekeke....lega Cikma dah settle kerja...semua bahan nak dikumpulkan hari ni...malam ni ada persembahan....nyanyian dan lakonan..well it's seems like in the late midnight concert...surrounding at palm oil farm.... macam mana pun mesti jugak hiburan diselitkan....keke...sebulan u'lls...mesti nak release tension.....:)

Grup kelas Cikma buat nyanyian jer..lagu.."Pelangi Petang"...belasah lah labu...berlatih pun sikit-sikit jer...lantaklah...ke laut, ke parit ke...janji kiteorang nyanyi...memang sepanjang minggu ni kami sibuk dengan aktiviti masing-masing...menyiapkan fail dan projek individu dan kumpulan...Insyaallah...untuk pihak sekolah Cikma...akan dibekalkan nanti...boleh ler tengok hasil projek yang tak seberapa.....dan yang pasti lepas balik ni...kena lah jugak buat preparation untuk in-house tranning...emmm.......Insyaallah Cikma akan bagi segala ilmu yang Cikma dapat sepanjang kursus ini sedaya mungkin kepada rakan-rakan sejawat di SKPI.....

Tunggu kedatangan kembali Cikma ke sekolah....emm...berat hati nak tinggalkan tempat kursus ni...one month...haish!!!!!!maybe it's the first and the last one.....emmm.....akan merindui semua kenangan sepanjang berkursus ni...gelak ketawa, gila-gila, tension...dan sebagainya....juga kepada rakan-rakan di sini...harap-harap hubungan yang kita jalinkan sepanjang berkursus ini akan berkekalan.........:)

Untuk kengkawan kelas Pembugaran dalam Pengajaran dan Pembelajaran Bahasa Melayu....:)






CIKMA : Hidup mesti terus!!!!!!...motif???........:)

6 ulasan:

  1. dalam sibuk2 pun sempat tukar rumah baru yer.. cantik..

    BalasPadam
  2. kak min : hehe...terpaksa...wall background kena spam melware...takut blogger x bleh bukak blog sya...

    BalasPadam
  3. ....terkezzziuutttttt..mama jengah umah ni..ingat salah alamat tadi..hahhahhahaaa

    betullah min..cantekkkkkk!
    thumbS up....

    BalasPadam
  4. mama : hehe..sya pun x tau smalah umah kita...kekeke...ye ke...thanks..:)

    BalasPadam
  5. wahhh... cantik rumah dia :)

    BalasPadam
  6. kak mas : ye ke..thanks..biasa2 jer kak

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails