IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 11 Januari 2010

Sakit.........

Minggu ke-2 persekolahan........tetiba rase badan dh x bermaya......start dr Khamis lepas aku dh rase tekak aku ni lain macam.....selalu sgt batuk.....suare pun dh mula serak2 basah..(konon cam Ella lah tu!!!)...kepala dh rase berat...

Hari ni mmg rase lain sgt2...badan rase cam dh panas skit....tekak makin sakit....nk telan makanan pun perit...batuk jgn ckp lah...suare tinggi skit ngan budak2 ni pun dh rase sgt2 sakit tekak...smpai 2,3 org murid aku tnye kenape suare aku lain.....garau semacam!!!..."Cikgu sakit tekak"...itu jer yg aku bleh bgtau.......

Tadi g klinik...amik ubat batuk n selesema...maleh nak mc...takut kerja jd delay plak...nilah penangan seminggu yg lepas...baru jadi pemangku penyelaras dah sakit2...aduhai...camne ni akma!!.....ape2 pun aku cbe guna kudrat yg ade untuk laksanakan tanggungjawab aku kpd sekolah n anak2 murid...jgn risau wahai ank2 muridku.......cikgu mggu ni x bleh nk jerit2 macam selalu...so,pandai2 jaga diri sendiri ekk!!!

CIKMA : Sakit bertambah2 sebab masalah wanita pun menyusul minggu ni..............

2 ulasan:

  1. ala... ciannya adik ku sorang ni.. jgn jerit2 dah. sebab akak dah tolong jerit kan masa rehat tadi...

    BalasPadam
  2. huhu...tq...duk jerit2 lagi arini rase cam makin parah tekak ni...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails