IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 21 Mac 2013

Nombor 2


Salam dan sejahtera...ada apa dengan nombor 2..bukan pun nombor kegemaran Cikma..cuma nombor dua ni begitu rapat dengan Cikma sebab ada kaitan dengan sikap dan perangai Cikma sekarang...

Anak nombor 2..yup..Cikma anak nombor 2..orang kata anak nombor dua ni pelik sikit...pelik ekk???pelik tang mana tu??hehe..tapi Cikma akui anak nombor dua sangatlah pelik perangai nya..sebab..Cikma anak nombor dua!!.(berapa banyak dua daa..)

That's why orang yang kenal Cikma tak akan tahan dengan perangai dan sikap aku ni..kenkadang bukan kawan jer..famili pun sama..dan tuan empunya badan pun sama gak..tapi sebab perangai pelik lah aku mampu bertahan hidup di tempat orang...mencari rezeki yang halal untuk diri sendiri..berdikari dan sangat kuat untuk mempertahankan apa yang hak dan betul..ceh..ceh..ceh..

So, nak tengok apa yang ada pada anak nombor dua ni..meh kita check..yang pasti..apa yang di huraikan memang hampir 100% betul..ada jugaklah yang tak berapa betul..tapi selebihnya aku sangat bersetuju...anda bagaimana???

ANAK MANJA EMAK ♥
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. ^^

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih
degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia
kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah
jawabnya, boleh dipujuk tapi
selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak
pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn)

BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban. :D

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau
hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi.

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje
keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau terlebih
independent pun payah.mudah bergaul.very take care.

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang.

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun
pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah.

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas.


CIKMA : Masih rindu..memang betul lah dalam fakta anak nombor dua ni...kalau dah jatuh cinta..memang sangat setia...huhu...setia lah sangat!! tapi bab pujuk tu..memang 100% betul..sebab aku bukan jenis suka nak pujuk orang dan terrer nak pujuk orang..korang terasa ker apa..aku bolayan jer..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails