IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 9 Ogos 2012

Hujung minggu di Diamond Bay...

Salam dan sejahtera..hujung minggu lepas di Diamond Bay..wohoo...sangat gembira dan bahagia..sangat senang hati..bersama famili tercinta..semua ada di rumah..rasa sangat meriah..sempat berjalan membeli belah untuk Syawal yang bakal tiba..sepanjang cuti itu juga di peruntukkan untuk berjalan jer..bazaar, shopping complex, balik kampung dan yang pasti sangat sibuk dengan anak-anak buah!!hehe..

Apa-apa pun terubat jugaklah rasa rindu nak berkumpul ramai-ramai..bila dah ada famili masing-masing serta kesibukan kerja memang sukar nak berkumpul satu famili..bila ada peluang macam ni memang tak nak di lepaskan..rasanya semua orang pun macam tu jugak kan..teringat zaman kecil dulu..semua ada di rumah..bila meningkat dewasa..dah belajar dan dapat kerja..semua bawa haluan masing-masing...tapi yang pasti..hubungan kekeluargaan tidak boleh di pisahkan...betul tak....:)..fikir-fikirkan dan selamat semuanya....


ALIN suka sangat balik kampung..


My bro sempat cukur rambut ABAH..


Buka puasa reramai..meriah makanan!!!


Booth jualan di Menara Condong dah bukak..pakat beli-belah ok nak Raya ni...:)


Melayan budak-budak comel main bunga api..sekali ngan Mak Ngah dorang jugak sibuk main..hehe


CIKMA : Dah lama tak berhari Raya satu keluarga..huhu..bila lah nak kumpul reramai pagi Raya lagi.........:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails