IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 3 Jun 2011

New one LAPPY


Salam dan sejahtera..yaa...lama betul tak bersiaran di belog sendiri..hehe..busy u'lls...busy berjalan..ahaks...cuti sekolah kan...haruslah nak berjalan bagai....syok wooo......:)apa-apa pun memang rindu giler gaban kat belog Cikma ni...banyak jugak cerita nak di kongsi...nanti-nanti Cikma update lagi naaa...

Best kan lappy ni..salah satu yang aku suka...jenama dia lah...sekarang memang ASUS yang bagi Cikma terbaekk daripada jenama lappy yang lain...cool giler.....:)


ASUS K43U SERIES..

CIKMA : Hehe....jangan pikir yang gambar tu Cikma punyer ekk...tapi aku yang pilihkan untuk adik Cikma yang perempuan tu....teringin sangat nak lappy...dan seperti biasa...aku yang merasmikannya dulu..biasalahkan.....:)..hehe............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails