Sunday 8 November 2009

FANATIK...........

uhuuuuu...aku baru jer lps ngk bola...live tv1...tau ler kan Piala Mlaysia thn ni dah milik sapo...jeng3 Negori Sombilan ler...tahniah2....(walaupun aku pilih Kelantan menang mlm td...)pe2 hal aku tgk ok ar dorang main...takdelah gado2....kalo gado2 pun ala2 manja gitu.....
bercerita ttg bola ni aku nengok td mmg best walaupun tahap keterrean dorang main tu x sama dalm epl...tp yg x sonok tgk bile bab2 penyokong2 ni....
aku bukan nak kutuk tp tadi aku tgk...masyaallah...cam x penah masuk kl ker org2 K******* ni...sori to say ler...dah kalah wat ler cara kalah...tak yah bakor2 kerusi ker,mercun ker,baling2 batu,botol....ni ke dikatakan semangat kesukanan.....dah name nyer pertandingan....ader kalah n ader menang...terimalah hakikat wei......
kalo ikut kan penyokong2 K******* ni very the fanatik ler...tau dorang dah lame idamkan Piala Msia tu...tp sbb habit dorang tu yg merosakkan suansana..jgn kerana kalah stadium nk di bakar...realistik ar skit.....
aku tgk gak td ader org yg tercedera kena baling batu...aku tau suasana dlm stadium tu camne...lebih2 lg kalo time final beso camni....pengalaman aku ler masuk stadium dulu pun mmg meremang beb........rase semangat kenegerian mase tu mmg tahap gaban ler...tp idak ler kalo klh nak baling2 kerusi....bleh x korang2 yg g stadium tu hormat perasaan org lain n jga lah skit kemudahan kt stadium tu.........
citer bab bola mmg x bleh nak abis...tp tulah aku harp sgt2 ler korng2 nak g stadium tgk bola respect ar each other...x malu ker...dah ler live...1 Msia tgk kome wei....ape2 hal tahniah tuk N9 n teruskan perjuangan bg N.Kelantan...................

CIKMA : SOKONG PERAK JER...KEJOR YOB KEJOR!!!

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...