IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 10 April 2015

Sweetness Overload Part 3 - Dulu Pernah Kau Kata Ost Hati Perempuan Slot Akasia TV3




Kebabommmmm.....jantung rasa nak pecah!!!!


Okeh2!!! setiap hari asyik nak share jer kan tentang drama Hati Perempuan ni...nampak tak tengah aktif berbelog....sebab apa?? sebab tengah angau tahap ganda 23 pasal drama ni....hehehehehe...


Meh layan lagu baharu ni daripada bekas penyanyi Akademi Fantasia dan pernah join grup dengan Cat Farish iaitu Zizi...lagu ni dah ada tak silap dalam episod 3 macam tu (kalau tak silap lah)...hehehe punya lah ko hinggat Cikma yeee....mende-mende macam ni cepat naa ko ingat...cube mende lain??? hehehehe...so...layan kan bait2 lirik nya yang syahdu tangkap lentok jiwa raga korang...sedap sehh suara Zizi yang serak2 basah ni....memang sesuai dengan lagu.....:)


CIKMA : Episod akan datang mencabar hati dan perasaan Cikma dowhhh!!!...ex Yuhanis aka Daniel Idrus datang balik dalam hidup nya...oooo tidak...nak tengok reaksi Tengku Zaril yang kuat cemburu mengalahkan ape tuu...hehehe....can't wait!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails