IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 16 April 2015

Dahsyat - MOJO




Memang dahsyat kan kata kooo...bila Cikma dengar lagu ni automatik boleh pulak teringat cerita HATI PEREMPUAN...macam sesuai bangettt lirik dengan drama ni...


Minggu tuju lagu..well...lagu-lagu yang mendayu dan romantis nanti aku akan letak dalam entri...yelah hati kengkonon berbunga-bunga riang gembira...chopp!!! bukan dalam edisi jatuh cinta yee...Cikma tengah angau tahap ganda 23 dan terlebih gula jer sebab dok tengok cerita HATI PEREMPUAN tu...not more than that okehhh!!!...belum lagi dalam situasi itu...hehehe...so, layan yeee....best lagu ni...berhantu kata kooo....kalau KRU yang buat...memang tak pernah menghampakan....:)


CIKMA : Kengkadang kita perlu berangan...hanya untuk gembirakan hati...tapi jangan sampai berangan tu semua menda tak buat!!!..berpada-pada okeh!!..aku pun tengah control verangan ni....hehehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails