IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 16 November 2013

Selamat Bercuti Panjang...


Happy holidays uolls...murid-murid sekolah pasti teruja sebab cuti sekolah..lama pulak tu..hehe...memang seronok..

Cikgu-cikgu macam Cikma ni juga akan dapat bercuti..akan???bukan dah ke??hehe...biasanya kami akan tunggu seminggu dulu di sekolah..untuk menyelesaikan tugasan yang masih belum selesai...selepas itu baru boleh bercuti..dan seminggu sebelum cuti sekolah kami akan masuk sekolah semula untuk melakukan kerja bagi tahun baharu...hehe...itulah rutin cikgu...tak boleh nak cuti lelama....:)

Anyway tiada perancangan melancong...tapi MAK dah dok tanya nak pergi mana cuti lama ni..emmm...tak tahu nak ajak MAK ke mana...Cikma memang tahu MAK teringin sangat nak berjalan...emm..takpe MAK..kita nak cuti ni tak boleh nak rancang sangat...kalau merancang selalunya tak pergi pun..tengok keadaan...ada masa ada rezeki kita pergi jenjalan ye MAK...hehe

CIKMA : Kumpul duit....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails