IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 16 November 2012

AkHirNYa....

Habis sudah sesi persekolahan...yea..yea..boleh balik kampung...kekeke..Alhamdulillah kerja dah di laksanakan dengan jayanya tahun ni..yelah tu..ada lagi nokk!!!..orang kata..bila dah bekerja ni takkan habis kerja tu sehinggalah kita ni menutup mata..betui tak???

Tugas dan tanggungjwab..sama saja maksudnya bagi aku...bagi orang lain tak tahulah..makan gaji buta barangkali...ok ape kan..nanti jawab sendiri dengan ALLAH SWT kelak di akhirat nanti...itu aku cakap sebelum ni..buat kerja ikut kemampuan dan rasa tanggungjawab...kenkadang kekangan masa dan waktu serta kerja-kerja lain jugak harus di utamakan...aku faham..dan aku rasa orang lain akan faham...kan..yang pasti aku redha..:)

Well...kepada rakan sejawat selamat bercuti dan bercuti..sebulan dari sekarang kita akan berjumpa lagi..salah silap dan terkasar bahasa daripada Cikma ni..HARAP LAH DI AMPUNKAN...mulut..susah nak tutup..kenkadang terlepas juga benda yang tak elok bila emosi mula mengusai diri..tapi siapa yang kenal aku tahu aku siapa..(rasa nya lah kot)...hehe....


CIKMA : Rasa teringin nak makan limau BALI..hmmm...limau jer...tak dapat pergi BALI kan...limau jer yang aku teringin...kekeke...layan

1 ulasan:

  1. ..wah..kalau ke BALI yg sebenar jgn lupakan mama..masukkan dalam senarai ye...
    teringin gak ni...
    jom...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails