IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 19 September 2011

Gambar AMALIN terbaru...







CIKMA : AMALIN makan sekarang pakai tiub (tgk kat gammbar)...senang sikit dia nak minum...dah bertambah berat badan dia..dalam 7.3 kg...kahak masih ada lagi....kenkadang kesian bila dengar dia batuk..moga-moga AMALIN sentiasa kuat dan tabah...MAK NGAH SAYANG AMALIN....:)

6 ulasan:

  1. ...semuga Amalin bertambah sihat..buat ibu & ayah juga ..semuga kuat & tabah menghadapi dugaan & ujian Allah...

    BalasPadam
  2. tgk tiub tu pun dah meruntun jiwa. aku doa kakak ipar n abg ko terus kuat menjaga dia

    BalasPadam
  3. dah besar anak saudara cikma
    mcm baru je baca en3 si kecik ni lahir masa tu.

    BalasPadam
  4. kak min n mamaijat : thanks..doa2kan lagi supaya ALIN sentiasa kuat dan sihat

    BalasPadam
  5. aza : kita doakan yg terbaik untuk ALIN...dan kepada semua kanak-kanak yang sama senasib dengan ALIN...

    kasih ibu : yup..cepat masa berlalu....Cikma hepi tgk ALIN membesar macam ni

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails