IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 13 Disember 2009

Skandal dan Kontroversi....

Panas...panas...panas...
Emm aper yg panas ekk....rasenye sejak dua menjak ni bnyk sgt citer2 yg panas ditambah dgn citer2 yg kureng panas....(citer ape yg kureng panas tu??) huhu...

Aku ni nk citer skit ar ttg berita yg menggemparkan kte lah espicially peminat2 golf....korang msti tau kan ttg berita skandal pemain nom 1 dunia... Tiger Woods yg skrg ni heboh diperkatakan di dada2 akhbar...emm aku sbnrnye terkezut gak ttg perihal kisah dalam kain dia n wife dia serta dengan kekasih2 gelap dia tu...



Well, bg aku imej bersih dia sbg pemain golf terkenal n termasyhur kat dunia ni dah tercemar angkara perbuatan beliau sendiri. Sblm ni x penah aku dgr citer2 buruk dia kecuali kejayaan2 dia dlm jelajah golf dunia yg dia sertai...tp disbbkan satu insiden beliau yg berlaku dlm 2 minggu lepas( kes berlanggar kat area rumah sendiri tuh!!) menjadi titik tolak skandal terhebat menjelang akhir thn 2009....

Nak kate skandal ni pelik x jugak....kte pun tau ramai lagi selebriti barat x kire ahli sukan atau artis2 barat ni dipenuhi dgn skandal dan kontroversi...x payah pun sebenarnyer kte nak amik pot benda2 ni...tp yg buat aku musykil tu ttg kebanyakan skandal dan kontroversi yg membabitkan selebriti ni mesti ader sangkut-paut ngan pompuan.....emmm....kaum perempuan atau wanita ni mmg dijadikan utk menjadi perosak ker???

Aku ni pun pompuan jugak...bkn nak ktuk kaum sejenis sendiri...tp kalo dipikir balik semua kes yg glamor n penuh dgn skandal ni mmg membabitkan kaum wanita...aku pun x pahm ler...

Contoh terdekat yg trbaru kat Msia ni pun...kes artis kte...yg berlakon "Nur Kasih"...si Remy Ishak (aku suke dia ni!!!uhuk..) n Ummi Nazeera tu....yg jadi kes polis sbb kena blasah kat Istana Budaya...tu pun kes ttg pompuan gak..dahle tgh top skang...alih2 kes kena pukul plak yg timbul... (sabo lah Remy ek!!)...lagi satu...dulu satu Malaya heboh pasal kes Altantuya tu...emmm skandal dan kontroversi paling panas kt Msia...(sangkut paut ngan org terpenting Msia)...pun ttg pompuan gak...emmm alahai ntahlah...




Rase bnyk lagi skandal yg membabitkan kaum wanita ni yg berprofil tinggi...aku nak tulis bnyk gak...cuma aku x nak lah kte2 ni kaum wanita dijadikan sasaran dlm melakukan perkara yg x baik...aku x ksah sgt ttg wanita2 barat tuh!! dorang mmg x do maruah dah...mmg x tau malu pun....dan aku x amik ksah pun...(dah sah2 jadi ahli neraka jahanam kan!!!)...tp kte2 ni lah kaum2 wanita espicially yg beragama Islam ni....kenkdg pikir kesian aku tgk budak2 pompuan zaman skang yg dah x tau malu n dah x de adab dalam kehidupan dorang...bangga jadi bohsia...gro...pelacur...pompuan simpanan...minah rempit...dan sbgnyer lah...dah x pikir
ke tentang perasaan mak bapak dorang ni?.

Aku mengharapkan jugak adelah keinsafan pd kaum pompuan yg dah tersesat jalan tu...rase2nyer kte kat Msia ni bnyk NGO2 yg begitu alert ttg penindasan kaum wanita dan jugak bnyk tmpt kebajikan mengenai
wanita2 yg teraniaya...hrp2 ade jugak dari pihak2 tertentu yg dpt menyedarkan budak2 pompuan yg dah
tersesat ni kembali ke pangkal jalan....aku pun ble baca artikel2 ttg skandal dan kontroversi yg membabitkan kaum wanita ni membuatkan aku rase rimas n buat aku terloya ler...eiii...tolong lah!!!!

CIK MA : Aku Skandal....(lagu kump "Hujan")..skandal ke aku...?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails