Wednesday 30 December 2009

Selamat tinggal 2009....Selamat datang 2010

Dalam tempoh lebih sedikit dr 24 jam tahun 2009 akan melabuhkan tirainyer....dan hadirlah tahun 2010 yang bagi aku membawa sinar yg baik dari tahun 2009.......

For sure aku pun nak membina semangat baru dari segi kerjaya sbg pendidik...dan juga my personel life..(huhu...ni lain kali aku citer ekk!!)..bg aku ader lagi yg blum aku capai terutama dlm menjadi pendidik yg berdedikasi...tp adakalanya aku ni kalo wat keje kena ikut mood...kalo ikut mood baik...baiklah aku...keje pun slalunye siap arr...x tangguh2..tp kalo mood x baik...sume keje x buat...wat dono jer...tido lagi bagus...

Tahun 2009 jgak mencatatkan pelbagai kenangan manis dan manis...huhu....yg pahit tu aku maleh nak kenang...wat sakit otak jer....jadi ape2 sajer yg akan berlaku thn 2010 ni aku akan anggap bhw semua nya akan jadi kenangan manis bagi aku.....

Aku gak berharap agar di beri kesihatan yg baik utk memudahkan aku menyelesaikan tugasan yg diamanahkan...dan juga dpt menambah amal ibadat aku...dan yg penting dpt aku membalas jasa dan budi kedua org tua aku.....tgh kte2 sihat nilah patut jga org tua kte kan...kalo skit...camno ler nak jaga depa...

So...aku pun rase ape yg aku buat thn ni akan dpt jadi pengajaran dan pengalaman pade aku tuk thn 2010...thn ke-3 aku sbg pendidik mematangkan aku utk memberi yg terbaik kpd sekolah..kpd pentadbir sek n rakan2 sejawat aku....so...aku berharap sgt mereka2 yg berada di sekeliling aku pun punya pemikiran yg sme ngan aku...menjadi yg terbaik dr yg terdahulu..............SELAMAT MENYAMBUT THN 2010.......

CIKMA : 2010 aku 29...emm ble ek agak2 nyer aku ni naik pelamin...huhu..

2 comments:

  1. tak lama lg la tu. GB asyik panggil pn akma jer.
    selamat thn baru semoga membawa harapan dan sinar baru

    ReplyDelete
  2. ye ker kak min?....alhamdulillah.....

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...