Saturday 26 December 2009

My talent.....

Dah lame beno aku x buat en3 ni...bkn ape rase cam 2,3 menjak ni x do mood nak tulih2 kat blog...ditmbah aku bz skit menyiapkan hantaran bertunang adik aku...kire dah lepaih skit ar lelah aku tuk mggu ni sbb majlis bertunang adik aku pun dah selesai mggu sudah...

Seperti yg di janjikan...(aku der janji ker)..aku nak tunjukkan ler talent aku mase buat hantaran tuk adik aku...x ler cantik sgt...tp blehlah...ehem..ramai gak sedara mara n jiran tetangga yg memuji...ahaks...ader gak yg tnye bleh ke tempah...huhui...aku ok jer...rezeki jgn di tolak kan...!!!!


Sejadah



Barang Penjagaan Diri



Kemeja n Seluar Panjang



Kasut n Jam Tangan



Beg n Kain Pelikat



Tuala



Kain Baju Melayu



Bunga Rampai



Biskut



Coklat



Bekas Kuih




Buah-buahan(x nmpk sgt..lupe nk shoot gmbo buahan)

Inilah antara (rasenye sume aku buat...by hand aku tau!!)...brg hantaran tuk adik aku tu...x lah lawo sgt...tp..oklah...


CIKMA : aku nyer hantaran sendiri bile ler dpt buat??....kan!!!!

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...