IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 7 Oktober 2014

Aidiladha 1435 H

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Bersiaran di kampung halaman aka DIAMOND BAY...motipp??? okay...mc hari ni di sebabkan cirit-birit yang melampau...memang kalau ikut dah balik ke KL pagi tadi...tapi setelah lebih 5 kali berulang alik ke tandas malam sebelumnya..Akhirnya aku surrender...dengan ngantuk dan letih serta penat mencangkung (hehehe)...terus saja ambil mc...AlHAMDULILLAH dah kurang sikit sakitnya perut ni....:)

Emm...nak cerita kisah Aidiladha yang lalu...Alhamdulillah tahun ni semua adik-beradik beraya di rumah...ALONG dan famili dapat cuti sebab raya Aidilfitri yang lalu dia tak dapat cuti..so, raya korban ni kami meriah lah sikit di sebabkan 4 orang anak dara sunti Cikma semua balik...memang riuh di buat nya rumah EMBAH dan OPAH...:)

Raya Korban ni kami pulang kejap ke kampung MAK...Along yang teringin sangat nak balik sana sebab dah lama tak jenguk kampung...so, berbondang-bondang sekeluarga pergi...di tambah cuaca sedang elok tak panas tak mendung dan suasana padi sedang menghijau...memang pehhh!!! sangat rasa....damai dan tenang jer....cuma musim buahan belum bermula...tapi putik2 buah nya dah ada...kalau ikut perkiraan aku lerr..maybe cuti sekolah nanti dah dapat hasilnya....:)

Layan sedikit gambar yang sempat di snap...:)...SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA semua (hehehe takpe kan baru nak wish...!!!)


Me with my nieces...


rambutan hijau lagi..:)


Gaya model tak bertauliah!!!hehehe


Sibuk main pasir dan tanah...alahai...





Sibuk melayan anak2 buah tengok siput gondang



Opah dan cucu-cucunya...


Kali pertama Hasya Auni balik kampung Opah...

CIKMA : Tak sabar nak cuti lagi....hahaha...cuti jer kerojenye....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails