IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 20 Disember 2011

Masak Taucu Ikan Senangin Moi


Salam dan sejahtera....dah balik dari KL 4 hari sudah...tapi kena bawak kerja...gitu.adeh...bila nak start buat pun Cikma tak tahu..kengkonon nak buat...tapi tak mula apa-apa lagi...emm...kena buat ni Cikma...karang kengkawan awok tu tak tahu nak mengajar kelas mana!!!!huhu...

2 minggu sudah nyer masak taucu ikan senangin Moi ni...baru nak masuk entri...dah lama benor tak makan masak taucu..tu yang masak...emm...ok lah kan....time tengah nak teringin nak makan tu...nak makan ni...kalau dah takde selera nanti...letak lah depan mata kita tu apa-apa makanan pun...sungguh tak makan!!!hehe...tak yah lah Cikma letak resepi nyer ekk...mesti dah tau bahan-bahan nyer kan....:)


CIKMA : Sudah berjaya buat ROTI KISMIS...kekeke...nanti Cikma masuk dalam entri ekk...:)

2 ulasan:

  1. favourite laki aku. apa2 masak taucu suka je

    BalasPadam
  2. time boleh makan ni makan jer.. kang dah tak leh nak telan... bagi la pa pun kan??hahaha.. akak pun cam tu.

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails