IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 12 Disember 2011

GORENG PISANG SALAI


Salam dan sejahtera..yaa..lamanya tak buat entri makan....huhu...tak sempat nak cuba resipi baru u'lls...ni pun sebab Cikma nyer feveret kuih minum petang gitu..goreng pisan salai..peh!!!memang best...

Pisang salai memang Cikma suka...makan macam tu je pun sedap...mak saudara Cikma yang bagi ni...huhu..thanks...MAK cakap pisang salai ni pun di panggail Kurma Malaysia...yelah...rasanya macam ala-ala tu jugaklah...tak tau kalau blogger2 tau pisang salai ni...orang Jawa memang suka buat pisang ni....

CIKMA : Teringin nak try buat roti kismis ler.....emm...bila nak buat ekk???

3 ulasan:

  1. assalamualaikum akma,
    lama sugguh tak jenguk akma.sihat dek?eeee lama akak tak makan pisan salai digoreng camgini.kat kg akak banyak dijual.dulu selalu makan pree.ni klau balik kg kena cari nie...

    BalasPadam
  2. kakasma : wsalam kak...hehe..sya pun sma..lama x jnguk umah akk...sibuk le kak..nak jelajah blog lain pun x smpat..cuti sek pun sibuk (hehe..buat2 sibuk rasanye)...hehe...yeke..mmg sedap kan kak..kalo blk kg saya mmg mntk pisang salai ni kat mak sedara...

    BalasPadam
  3. akak suka makan macam tu jer...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails