IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 9 Januari 2014

Jadual oh Jadual


Tahun depan nak retire jadi pembuat jadual waktu guru boleh tak??? hehehe...rasanya dialog tu every year keluar dari mulut becok aku ni...huhu...penat otak yang tidak terkata...

Sehingga entri ni di tulis..Cikma masih belum nampak bantal dan tilam lagi...kepala semakin memberat...mata semakin pedih...tekanan di tengkuk kian terasa...dan apabila simptom-simptom itu berlaku...maka..Cikma perlu mengundur diri..walaupun niat di hati malam semalam telah pun tercapai dengan jayanya...yakni..stay up hingga ke Subuh..hehehe...emmm...masih kuat lagi gayanya Cikma ni...agak-agak lepas solat Subuh sikit jer lagi ni nak tidur ke tidak...emmm....terpulang pada tuan punya badan...mungkin tidur kot sejam dua...untuk relesekan sikit penat dan letih ni...

Well...sapa kata senang buat jadual....Cikma surrender kalau di minta buat jadual secara manual..yang aku tahu...hanya melalui sistem aScTimetables jer...so, bila ada rakan-rakan sejawat yang mengeluh..redha ajelah ye...nak bising ke..nak apa ke...cer pikir lah sikit...sikit jer Cikma suruh...bukan banyak pun....pengorbanan si pembuat jadual yang bersengkang mata nak menjana jadual terbaik...dah namanya sistem berkomputer...dia rasa boleh letak cikgu tu waktu bila...dia letak le...mana kisah kalau cikgu tu punya jadual berderet kelas sampai pengsan cikgu nak mengajar (ade ke yang pengsan???) hehe...

So, berbahagialah kepada mereka yang rasa jadual sangat ok...yang tak ok...redha ye...apa-apa pun..kalau tak puas hati...jana sendiri lah jadual memasing...tengok pening ke tidak...yang Cikma tahulah..kebanyakan jenis manusia yang Cikma jumpa....janji diri sendiri lepas...orang lain lantaklah...betui tak????huhu..sendiri mau ingat ekkkk.......:)...

CIKMA : Emmm.......:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails