IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 19 Mac 2018

Lupa ke hape????


Assalamualaikum dan selamat malam....

Malam terus kasi ucapan ye Cikma...:)....dah menulis nye malam2...haruslah kasi ucapan cenggitu...ye tak....

Allahu...lupa ke hape Cikma ko ni....bersawang sungguh...boleh tanam bayam kat belog ngko ni Cikma uiii....2 tahun kott tinggal....macam2 pikir ke hape ni????

Yup...macam2 pikir sebenarya..lebih pada media sosial yang lain...aktif ber instagram..yang lebih fleksibel mungkin...tapi kenkadang rindu nak tulis panjang2...disebabkan kekangan masa...so, Cikma lebih berdiam diri...sangattttlahhh!!!...hihi

Nak cuba balik berblog...harapnyalah...ada idea nanti..Cikma akan kongsi...pengalaman...cerita orang...cerita sendiri...sekurang2 kurangnya...ada yang membaca kan..ye tak...

Anyways...cari masa ye Cikma...harap2 tahun 2018 takdelah bersawangan belog yang tak seberapa ni...tak seberapa pun dah 8 tahun usia Cikma Territory...kan2....adiosssss...

CIKMA : Sudah pulang ke pangkuan keluarga.....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails