IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 13 Januari 2015

Lamanya.....welcome 2015!!!



Ya.....ini memang mendatangkan satu perasaan yang....adeh!!!

Okay2....lamanya tak menghupdate...ko rashe??? seyesss dah rasa macam takde mood nak ber blog...tapi kenkadang...tangan ni nak menulis bagai macam-macam perkara...yelah..selalu kita ni nak bercakap tak reti atau tak sampai hajat di hati...lastly...menulis nilah menjadi tempat sesi luahan perasaan....betui tak???

Hampir 2 minggu melangkah ke 2015....kita tinggalkan 2014 dengan penuh ujian dan dugaan...pada diri sendiri, agama, bangsa dan negara...semua tu datang dari Yang Maha Kuasa...apa yang DIA beri semua nya bersebab....betul kan...

Permulaan sesi persekolahan juga...baharu semalam murid-murid jejak kaki ke sekolah..tambahan cuti seminggu di sebabkan peristiwa banjir besar yang berlaku di kawasan pantai timur dan beberapa negeri lain di Malaysia...

Apa-apa pun...di harap tahun 2015 memberikan satu tahun penuh barokah untuk kita semua...tiada azam...sebab azam dah di buat lama dah...tapi masil belum di fullfill kan lagi...gitu...:)...

CIKMA : Adeh!!!dah lama x bukak notebook...macam2 hal pulak jadi ni..huhu...tanda-tanda suh format balik ni...hehehe...tak pernah sejak beli 2011...sat2 naa....fulus sedang berkurangan dalam kocek ku...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails