IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 2 November 2014

November dah!!!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera...:)

It's November...yahooooo!!!! sukanye....

Suka sebab nilah bulan terakhir persekolahan untuk sesi 2014...kejap sangat masa berlalu....dah nak dekat hujung tahun...

Emm...seperti biasa tahun hadapan aku masih di SK Pandan Indah...belum ada rezeki kembali ke negeri sendiri..nak kata kecewa...ada lah jugak...tapi sebab mind set ni dapat mengagak eg-tukar aku tak dapat, makanya perasaan itu biasa2 saje...

Bak kata Abah aku...cuba dan cuba lagi dan lagi...setiap tahun isi jer borang tukar tu...katanyee...hehehe...InshaAllah kalau tak tahun ni tahun depan dapat...kalau tak tahun depan...tahun lagi satu...tak dapat lagi...nak mintak pindah Guateamala pulak...sure dapat tukar!!! hahahaha

Bila masuk bulan November ni jugak..selain nak menunggu cuti sekolah yang sedikit panjang...bulan ni jugak antara bulan yang sibuk untuk para guru macam aku..hehehe..macam2 aktiviti akan di jalankan di sekolah...tu belum masuk peperiksaan akhir tahun (nasib sekolah Cikma dah habis peksa minggu ni)...nak mengejar semua kerja sepanjang tahun untuk di selesaikan...anyway...kerja biar ikhlas ekk kengkawan...rezeki kita tu...jangan buat tak endah ekk...anggap itulah tanggungjawab kita...hehehe

So, just remain myself...kerja sehabis baik...okeh!!!!....

CIKMA : Tak sabar nak melancong jugak ni!!!...hehehehe...kat mana??? tungguuuuuuuuuuu.......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails