IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 18 Mac 2012

Habis Sudah


Habis sudah...Salam dan sejahtera...terlalu lama meninggalkan blog sendiri...maaf...sibuk barangkali...bukan tiada idea..tetapi sibuk dengan aktiviti sendiri...

Cuti sekolah yang hanya seminggu...serasa sangatlah cepat...sekejap jer rasa cuti dan duduk di Diamond Bay..lama tidak menjenguk kampung halaman sendiri...seronok tidak terhingga..tapi Cikma sempat lah jugak menjengah ke bandar Teluk Intan..macam tak pernah ke sana kan!!!hehe...

Cuti jugak Cikma berkesempatan menghilangkan tension dan kesibukan di sekolah...tak buat pun satu kerja masa cuti..dan sempat cuti-cuti Malaysia..ke mana Cikma pergi...hehe..nanti Cikma tulis dalam blog..ok..

CIKMA : Markah untuk periksa budak-budak dah siap..kengkonon dan key-in dalam SAPS..tapi..haram tak buat pun time cuti..hehe...

1 ulasan:

  1. sama la dgn aku. tapi nak key in tu kejap je. menanda yg lama

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails