Sunday 18 October 2009

Permulaan Sebuah Cerita

Salam....perkenalan dari pihak penulis....menyusun sebuah kisah permulaan sebuah cerita....
Ini sebuah cerita yang akan dikongsi bersama pembuat2 blog...rasanya pelbagai kisah telah dibaca,dijaja,difahami dalam setiap blog yang ditulis....
memandangkan aku baru berjinak-jinak dalam penulisan blog...izinkan aku menulis sedikit permulaan sebuah cerita ini.........
banyak persoalan yang bermain dalam benak fikiranku akhir2 ini....dan ada ketikanya aku sukar membendung persoalan yg bermain dalam fikiran....lantas terhasil lah sebuah blog yang aku fikir ianya dapat memberikan aku sebuah jawapan...
tidak dinafikan aku meronta-ronta untuk menulis sejak 2,3 bulan yang lalu...namun akhirnya masa yang sesuai telah tiba....aku bersedia berkongsi cerita dan berkongsi pandangan bersama pembaca2 blog.....
aku berharap juga penghasilan blog ni bukan saja dpt bertukar2 idea...tapi juga dpt mengeratkan hubungan silahturahim antara kita semua.......
SALAM PERKENALAN......
DARI : matahatijiwa@noorakmamohdyahya

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...