Saturday 3 April 2010

Tidak mengharap

Hehehe...gelak dulu...pastu..senyum-senyum...ekekeke....hadui...boleh ker aku ni jadi GURU MITHALI???maksud aku pilihan dari murid-murid lah...baru je beberapa hari lepas entri aku mencari guru mithali tulis dalam blog (sori aza aku takkan delete entri tu..hehe)...last-last semalam nama aku terappear dalam list...

Sebenarnya sehari sebelum tu aku dapat tahu dari aza yang aku punya nama dalam name list top 10 guru mithali..mula macam tak percaya...(memang tak percaya pun)..tapi setelah di confidentkan oleh si aza aku mengiyakan ajelah...lepas tu aku terus masuk bilik kak june aka mak uda..jumpa pulak kak zaima...tengok muka aku terus suruh aku belanja...ekeke...mula aku buat2 poyo..tak tau apa-apa...pastu..em...cam biasa..control diri sendiri..ekeke...

Lain rasanya...boleh ke aku ni tercalon dalam Guru Mithali..entahlah...tidak mengharap pun...tapi mungkin rezeki..lain jugak rasa...terharu pun ada jugak...yelah pilihan budak-budak...dahlah aku ni garang...suka marah-marah...hehe..entahlah apa yang budak-budak tu nampak kat aku ni...alahai......

CIKMA : Teringin di gelar IBU MITHALI...bila agak-agaknye ekk..hehe

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...