Sunday 25 April 2010

Baru jer...

Baru tengah malam semalam aku buat entri wayang pertama last-last malam tadi tak semena-mena aku pergi tengok wayang....ingat aku nak pergi window shopping jer kat Mid Valley..yelah dah lama tak menapak ke sana...last sekali pergi dalam 3-4 tahun sudah....tup-tup lain pulak plan yang datang...huhu

Mula tu aku nak tengok cerita CLASH OF THE TITANS...pastu tak jadi sebab dorang tayang yang 3D punyer (tiket mahal lah sikit)..pilih punya pilih aku tengok cerita WHEN IN ROME..best gak lah cerita dia...kisah komedi romantik....sesuai untuk nak release tension...hehe..aku bagi 3 dari 5 bintang cerita ni......

 
CIKMA : Dah mula plan nak tengok cerita apa lepas ni..hehe...

3 comments:

  1. baru tgk kat paper iklannya tai.

    ReplyDelete
  2. tengok macam best aje
    tp

    anak dah berderet deret nak mendating pun
    shusahhhh.....

    ReplyDelete
  3. kak min : best cerita ni...
    sayang2ibu : hehe...mmg best pun..bwk lah anak sekali..x pe dating ngan anak2..hehe

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...