Monday 12 April 2010

Smart Kids Exhibition..

Semalam aku pegi PWTC bawak budak-budak menari dan kompang SKPI...diaorang ada Talent Competition anjuran Smart Kids...aku tak tau ler ade Smart Kids Exhibition ni every year...maklumlah orang tak de anak ni memang tak amik kisah pun pameran ni.

First time pergi semalam banyak jugak booth-booth yang berkaitan dengan pendidikan kanak-kanak...macam-macam adalah..yang pasti budak-budak yang pergi pameran selama 3 hari tu (bermula Jumaat lepas) memang seronok....mak bapak pun mesti suka sebab dapat belikan anak-anak dorang tu pelbagai bahan dan buku untuk anak-anak dorang belajar........aku...beli ape ekk???hehe...aku borong barangan PREGO dan CAMPBELL'S.....murah ler...3 tin kuah pasta tu RM 10.00....pastu dapat free spegetti lagi...3 kotak sup campbell's yang instant tu pun RM 10.00...best woooo......free mug dan pinggan sebiji...pasni bleh arr aku melantak spegetti kat umah!!!haha.....makan jer lah Cikma oooiiiiiiii!!!!......



Budak-budak kompang SKPI



CIKMA : Jumpa  koreographer AF 7...En. Haris Kadir...hensem ler..putih mamat tu...ekekeke...jadi juri semalam.........


No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...