Sunday 26 December 2010

I'LL BE BACK...

Wah!!!nak ke mana tu Cikma...yup...nak ke KL ler...dah kena kembali ke tempat asal...huhu...cepat betul masa berlalu..dah kena balik ke KL...emmm...takpelah...tanggungjawab kan...dekat KL lah rezeki aku cari duit...dan kerja yang harus aku laksanakan sebaik mungkin....:)

Tapi...mula-mula..aku mintak maaf lah kepada pihak-pihak tertentu...aku tak boleh penuhi permintaan dorang..sorry sesangat...dalam keadaan terkejut dan agak sedikit serabut...Cikma tak dapat nak laksanakan arahan yang diberikan...bukan tak nak buat..tapi masih belum bersedia dari segi mental dan fizikal..Cikma bila dah buat mind set sesuatu perkara...memang tak boleh patah balik..aku akan ikut flow aku sendiri..maksudnya aku akan ikut kepala aku...bukan degil..tapi aku tak nak paksa diri buat benda yang belum aku sedia 100%..Insyaallah lepas ni yakni tahun baru yang akan menjelma ni..Cikma akan cuba bagi sepenuh komitmen...harap mereka faham...dan aku cuba memahami....:)

Apa-apapun...Cikma akan cuba lakukan yang TERBAIK!!!...tapi macam biasa...jangan expect Cikma ni tinggi melangit ekk...aku ni cuma manusia biasa...ada masa happy, ada masa moody...harap-harap jugaklah yang aku akan sentiasa happy dan fokus pada kerja yang di berikan......:)AJA AJA FIGHTING!!!! (wah!!!ayat semangat baru nampaknya Cikma...hehe...

CIKMA : Semoga sukses selalu diriku ini....:)

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...